ARGILA – REMEDIU AL SĂNĂTĂȚII ȘI FRUMUSEȚII (din propria experiență)

ARGILA – REMEDIU AL SĂNĂTĂȚII ȘI FRUMUSEȚII

(din propria experiență)

Ați văzut, probabil, în multe farmacii o varietate de argilă: albastră, verde, galbenă, roz, albă, neagră, aproape de toate culorile. Ca un produs natural, care este foarte răspândit între hotarele noastre, a fost studiat și probat din timpuri vechi de populația băștinașă, pentru că așa sunt pământurile românești, ca și oamenii binențeles, tot un leac și o alinare. Îmi aduc aminte de un caz din viața mea, de pe când începusem a „prepara” și eu unele „bucate” și când într-o zi de duminică am încercat să prăjesc ceapă și am uitat-o pe plită la un foc bunicel… sigur că mi-a alunecat tigaia din mâini și unele picături mi-au ajuns pe pielea mânii stângi, căci cu cea dreaptă înșfăcasem coada tigăii… Mamă, ce usturimi am mai îndurat,  îmi ardeau inima și creierul!  Am alergat la bunica, care locuia în apropiere și Dumneaei, fiind atotștiutoare în ale doctoriilor naturiste, a adus o găleată de apă rece de la fântâna din poartă, a vărsat-o pe un morman de lut verde ( așa era numită argila în satul Sărata Galbenă, raionul Hâncești, de unde îmi este originea) și mi-a zis să bag mâinuțele în adâncimea acestui amestec. Durerile s-au lăsat pe ceva timp, apoi au revenit cu aceeași intensitate, dar bunica m-a sfătuit să le îngrop alături. Timp de două ceasuri bune  am frământat mormanul de lut, care se afla la gura pivniței și care luni urma să fie cârpită, adică împrospătată cu lut și văruită, căci asta, de fapt, și era menirea argilei pe atunci. Așa am făcut cunoștință cu acest remediu miraculos

La ce-mi folosește azi argila?  O prefer pe cea de culoare roz și cea albastră. Într-un vas de sticlă, la 2-3 linguri de argilă mai adaug 1 lingură de miere de albini și 1-2 linguri lapte călduț, fac un amestec fără boțuri, îmi aplic acest aliaj pe față și zona decolteului și pentru 30 minute mă întind pe pătuc cu o muzică de suflet sau o mantră de  sănătate. Spăl aliajul cu apă călduță și nici nu-mi aplic o cremă hrănitoare, căci au făcut-o din plin mierea și laptele. La o repetare de 3 zile, vei fi asigurată cu un ten catifelat și o piele curată, radiind a sănătate și prospețime,  de care și este menirea argilei.

Suntem un popor norocos și prin locurile pe care Dumnezeu le-a înzestrat cu bogății, doar să nu ne lenevim  a le pune în aplicație. Sănătate, frumusețe și să aveți spor!

скачанные файлы

(Va urma)

5 noiembrie 2015                    Maria BOTNARU

 

Un gând despre &8222;ARGILA – REMEDIU AL SĂNĂTĂȚII ȘI FRUMUSEȚII (din propria experiență)&8221;

Lasă un răspuns

