CEA MAI SĂNĂTOASĂ LEGUMĂ! CUM AR TREBUI PREPATĂ?

CEA MAI SĂNĂTOASĂ LEGUMĂ!

CUM AR TREBUI PREPATĂ?

 Vinetele sunt legume specifice verii si sunt preparate in diverse moduri, de la salate, tocanite sau celebra zacusca nelipsita din camara oricarei gospodine. insa vinetele sunt si surse excelente de vitamine si numeroase substante cu rol benefic pentru organism.

Pe langa preparatele culinare deosebite care pot fi realizate din vinete, exista o sumedenie de beneficii pentru sanatate atunci cand le consumam. Vinetele sunt surse excelente de minerale, in special calciu si fier, care contribuie la functionarea corecta a organismului.

De asemenea, vinetele contin multe fibre si un nivel scazut de carbohidrati, care combat constipatia, previn diabetul si impiedica aparitia cancerului de colon, potrivit Adevarul.

 Tot fibrele sunt responsabile de senzatia de satietate, motiv pentru care vinetele sunt indicate si in curele de slabire, mai ales ca au foarte putine calorii si o cantitate mare de apa, de aproximativ 95%. Totodata, vinetele sunt importante surse de antioxidanti, in special antociani, care protejeaza inima si previn deteriorarea celulelor, scazand semnificativ riscul de cancer, inflamatii si afectiuni neurologice.

 Pentru a beneficia la maximum de vitaminele si mineralele din vinete si pentru a nu avea probleme cu digestia, acestea trebuie gatite la cuptor, fara mult ulei, doar asezonate cu condimente.

 Sursa: wowbiz.ro

4 Pasi de prevenire a bolii Alzheimer!

4 Pasi de prevenire a bolii Alzheimer!

Boala Alzheimer este foarte raspandita printre persoanele in varsta care nu s-au ingrijit indeajuns de sanatatea lor in anii de tinerete, mai ales cu privire la mentinerea unei bune sanatati a functiilor cerebrale.

Pentru a ajunge la o varsta inaintata si la adapost de boala Alzheimer, urmeaza acesti 4 pasi:

1.Fa miscare de 3 ori pe saptamana 

Miscarea este excelenta pentru sanatatea pe termen lung a creierului si a sistemului nervos. Expertii de fitness si medicii recomanda cel putin 3 sedinte de miscare pe saptamana. Antrenamentele trebuie sa dureze cel putin o ora, dar efortul poate sa varieze in functie de conditia fizica. Astfel, daca nu poti face fata unui antrenament mai intens, macar plimba-te timp de o ora de trei ori pe saptamana. Chiar si aceste plimbari pot intineri creierul cu 2 pana la 4 ani.

2.Mediteaza timp de 10 minute pe zi

Nivelurile prea ridicate de cortizol afecteaza in mod negativ functia cerebrala. O repriza de meditatie desfasurata pe parcursul a 10 minute poate face adevarate minuni cu privire la sanatatea creierului. Asaza-te comod, indreapta spatele, inchide ochii si respira incet. Fa acest lucru de 2 ori timp de 5 minute pe zi.

3.Creste aportul de acizi grasi omega 3

Expertii sustin ca pentru mentinerea unei sanatati optime este necesar un aport zilnic de aproximativ 1500mg de acizi grasi omega Asadar, mananca mai multe nuci, mai multa carne de vita, soia, creveti, zmeura, ton sau capsuni.

4.Pune-ti mereu memoria la treaba

Ca sa iti mentii creierul tanar, fa-ti un obicei din a memora cel putin un lucru nou in fiecare zi. Acesta este un fapt dovedit stiintific.

Oamenii care memoreaza zilnic o serie de informatii noi, chiar si lucruri marunte, au un procent mai crescut de substanta cenusie. Asadar, pune-ti memoria la incercare ori de cate ori ai ocazia.

Maya

Sursă: http://www.secretele.com

PENTRU UN ABDOMEN PLAT!

PENTRU UN ABDOMEN PLAT!

Cu totii ne dorim sa avem un abdomen plat, pentru a arata bine in costumul de baie. De multe ori dieta sau exercitiile fizice nu sunt de ajuns pentru a realiza acest lucru.

Iata ca de azi inainte, obtinerea unui abdomen plat nu va mai fi un lucru greu de realizat, intrucat avem reteta castigatoare.

Ce trebuie sa faci pentru a avea un abdomen plat fara exercitii fizice sau dieta!

Colin Mary, mama a trei copii, a reusit sa piarda 2.5 cm din talie intr-o saptamana folosind aceasta metoda!

Pentru a-si micsora talia, ea a amestecat 50 de ml de ulei din nuca de cocos cu 2 lingurite de zat de cafea. Dupa ce a amestecat bine, si-a aplicat acest amestec direct pe abdomen, exact acolo unde avea exces de grasime. Dupa ce si-a aplicat acest amestec pe abdomen, a luat o folie de plastic si si-a infasurat abdomenul cu trei straturi de folie.

Acest procedeu l-a urmat seara inainte de culcare, lasand amestecul sa-si faca „treaba” peste noapte.

A repetat isprava timp de 7 zile, iar dupa ce si-a masurat din nou dimensiunea taliei, a constatat faptul ca a pierdut aproape 2.5 cm din dimensiunea ei.

Secretul metodei respective consta in faptul ca, acest amestec face posibila arderea grasimilor din zona respectiva prin stimularea transpiratiei. Cu totii stim ca organismul, in mod normal, pierde apa (transpira) in special in anumite zone ale corpului, cum ar fi fata, subrat si spate, zone care nu sunt atat de afectate de depunerile de grasime.

Asadar, prin utilizarea metodei de mai sus, Mary a reusit sa faca organismul sa transpire din abundenta in zona abdomenului, reusind astfel sa arda din grasimile depuse in exces.   Cristian Iacov

Sursă: http://www.secretele.com

7 extensii în 7 minute pentru a scăpa definitiv de durerile lombare

7 extensii în 7 minute pentru a scăpa definitiv de durerile lombare

amanda2

Durerile lombare se numara printre cele mai frecvente probleme ale spatelui. Uneori acestea sunt difuze, alteori sunt pur simplu incapacitante.

Daca resimti dureri lombare sau daca vrei sa iti intaresti musculatura spatelui pentru a evita aceste probleme mai tarziu, cel mai indicat este sa efectuezi o serie de extensii care vizeaza in special aceasta zona a spatelui.

Vestea buna cu privire la aceste exercitii pentru alinarea durerilor lombare consta in faptul ca nu necesita mult timp. Poti parcurge aceste 7 extensii in doar 7 minute, iar apoi sa iti vezi linistit de treburile de zi cu zi.

Dupa ce le vei efectua, te vei simti mai bine si te vei putea misca mult mai usor.

Exercitii pentru musculatura lombara!

1. Extensii pe sol pentru tendonul popliteu

Pentru acest exercitiu trebuie sa te intinzi pe spate direct pe podea. Ridica pe rand picioarele, mentinandu-le perfect drepte. Mentine miscarea de efort timp de 30 de secunde pentru fiecare picior in parte.

2. Prinderea gleznelor cu mainile

Asaza-te pe podea si apropie picioarele intre ele, mentinandu-le intinse pe podea. Apuca gleznele cu mainile. Stai in aceasta pozitie timp de 30 de secunde, apoi fa o pauza de 10 secunde, iar la final strange viguros gleznele cu mainile timp de 30 secunde.

3. Aducerea genunchilor catre piept

In timp ce stai culcat pe spate, indoaie piciorului drept si adu genunchiul la nivelul pieptului. Mentine pozitia de efort timp de 30 de secunde. Repeta miscarea pentru celalalt picior.

4. Extensia muschilor spinali

In timp ce stai culcat pe spate, incruciseaza picioarele si mentine aceasta pozitie. Tine spatele drept si lipit de podea pe toata durata exercitiului. Mentine pozitia de efort timp de 30 secunde si apoi repeta miscarea in oglinda.

5. Extensia muschilor piriformi

Intinde-te pe spate si ridica un picior la un unghi de 90 de grade. Ridica apoi si celalalt picior si incruciseaza-l peste primul. Stai in aceasta pozitie timp de 30 secunde, apoi efectueaza miscarea in oglina. Cel mai simplu mod de a obtine o postura corecta pe durata exercitiului este sa iti imaginezi ca stai asezat pe scaun cu picioarele incrucisate, doar ca mentii aceasta pozitie intins pe podea.

6. Extensia muschilor cvadriceps

Intinde-te pe podea sprijinit pe o parte si adu piciorul liber catre spate. Mentine pozitia timp de 30 de secunde, apoi intoarce-te pe cealalta parte si repeta miscarea pentru celalalt picior.

7. Fandari

Asaza un picior inainte si lasa-te usor in jos. Piciorul din spate trebuie sa fie perfect drept. Mentine pozitia de efort timp de 30 secunde, apoi reia miscarea in oglinda.

Durerile lombare pot avea multe cauze. Una dintre cele mai frecvente, insa, o constituie sedentarismul. Efectuand aceste extensii iti vei intari musculatura spatelui si vei atenua simptomele de durere. Poti afla mai multe lucruri pe aceasta tema vizionand urmatorul material video.

Zona lombara a spatelui este predispusa la numeroase afectiuni. Daca durerile persista chiar si in urma efectuarii acestor exercitii, cel mai indicat este sa te adresezi unui medic specialist.

 Sursă: http://www.secretele.com